Zájem firem o služební cesty leteckou dopravou sílí, informuje portál Letuška.cz. „Za první čtyři měsíce roku 2015 se objem prodejů cestovních služeb pro firemní klientelu zvedl o 29% a přibližně stejný růst jsme zaznamenali také u byznysových letenek. Nepochybně to souvisí s celkovým oživením ekonomiky a optimistickými výhledy. Prodejům napomáhá také cenová politika leteckých společností, byznysové letenky totiž přestávají být výhradně luxusním zbožím,“ vysvětluje Šárka Litvinová, majitelka společnosti Asiana, která portál provozuje.
Nejčastější destinace obchodníků
Největší zájem o byznys turistiku mají firmy, které získaly nové kontrakty v zahraničí. „Firmy poptávají hlavně evropské destinace, jako jsou Frankfurt, Brusel, Moskva nebo Varšava. Jsou to nejčastější cíle cest obchodníků, místa veletrhů a sídla matek mezinárodně působících společností,“ upřesňuje Šárka Litvinová a dodává:
Obchodníci mají nový denní spoj do New Yorku
„Z mimoevropských destinací vede New York. Zajímavý potenciál pro obchodní turistiku má v tomto smyslu nový, pravidelný a přímý denní spoj dopravcem s Delta Air Lines, který se vrací do Prahy Boeingem 767. Stále více firemních cestujících pak míří do Číny nebo Jižní Koreje. Do asijských destinací prodej letenek vzrostl o 30%.“