Obchodníci začali častěji létat na služební cesty

Zájem firem o služební cesty leteckou dopravou sílí, informuje portál Letuška.cz. „Za první čtyři měsíce roku 2015 se objem prodejů cestovních služeb pro firemní klientelu zvedl o 29% a přibližně stejný růst jsme zaznamenali také u byznysových letenek. Nepochybně to souvisí s celkovým oživením ekonomiky a optimistickými výhledy. Prodejům napomáhá také cenová politika leteckých společností, byznysové letenky totiž přestávají být výhradně luxusním zbožím,“ vysvětluje Šárka Litvinová, majitelka společnosti Asiana, která portál provozuje.

letuska_1

Nejčastější destinace obchodníků

Největší zájem o byznys turistiku mají firmy, které získaly nové kontrakty v zahraničí. „Firmy poptávají hlavně evropské destinace, jako jsou Frankfurt, Brusel, Moskva nebo Varšava. Jsou to nejčastější cíle cest obchodníků, místa veletrhů a sídla matek mezinárodně působících společností,“ upřesňuje Šárka Litvinová a dodává:

Obchodníci mají nový denní spoj do New Yorku

„Z mimoevropských destinací vede New York. Zajímavý potenciál pro obchodní turistiku má v tomto smyslu nový, pravidelný a přímý denní spoj dopravcem s Delta Air Lines, který se vrací do Prahy Boeingem 767. Stále více firemních cestujících pak míří do Číny nebo Jižní Koreje. Do asijských destinací prodej letenek vzrostl o 30%.“

Comments are closed.